Friday, December 3, 2010

rezeki (2)


Khabarnya, Ain nak datang minggu ni. Oh yes, memang gua tak sabar sabar nak berjalan sakan dengan Ain ni. Memang best kalau dapat berjalan dengan Ain sebab..




Sebab gua rasa macam gua yang adik, Ain yang kakak. Tak percaya tengok lah gambar ni.




Itu namanya rezeki kalau adik lagi tinggi dari kakak. Rasa muda siot! Kehkehkeh.


***





Psst Ain trip kali ini semua pakai duit Ain dulu ye. Akak takde duit sekarang. Heee

2 comments:

Melancholic Fool said...

adik ko lagi tinggi dari ko? hebat2...

takpayah ketinggian... nengok perangai pun cam budak2...

nizamsani said...

adik dah ada teman lelaki ke belum?

err..hai kakak.