Tuesday, December 7, 2010

MAHA 2010

Gua nak buat review sikit pasal MAHA tahun ini. Pada pendapat gua, 'kick' dia tak ada. Mana pergi semangat MAHA yang dulu itu? Setiap hari sanggup pergi semata-mata nak collect bag. Tahun ini punya MAHA, satu beg pun tak dapat.

Lagi satu, sepanjang tour ke pameran lembu dan kambing, gua asyik lapar. Dalam kepala terbayang bayang lamb chop dan beef steak saja. Geram tengok lembu kambing dia gemuk gemuk.

Lagi satu, first time gua pekena fish spa kat situ. RM 5 untuk 15 minit. Sumpah geli. Macam kaki kau kebas kebas. Gua rasa macam nak mati tahan geli. Gua agak kurius kenapa ikan ikan tu suka cium kaki orang.

Lagi satu, gua jumpa susu kambing perasa stoberi terbaik. Sampai sekarang dok termimpi mimpi lagi. Mana nak cari lagi susu tu? Sumpah sedap!

Lagi satu, kali ini gua pergi MAHA sebanyak 5 kali. Tapi kali kelima tu memang terpenat sungguh! Ain cakap dia macam nak jalan pakai lutut saja. Punyalah penat.

Itu saja untuk kali ini. Diharap kita berjumpa lagi untuk review next MAHA. Kthnxbye (semua orang buat, gua pun nak juga).

No comments: