Friday, December 17, 2010

bukan cerita lucah

Gua nak mencarut tapi masih dalam kempen "Taknak Mencarut" anjuran geng kami. Tapi terlepas juga carut-marut ni selepas tengok Tron tadi. Tak tahan kot. Cerita macam gampang punya boring. Member gua syok dok gelak kat gua yang sedang bengang bengang tak tentu pasal. Pehh emo semalam sampai ke hari ni dia punya pergi.





Balik rumah, roommate gua mula menyoal siasat gua seperti biasa. Biasalah, roommate sejati.

"Kau pergi mana tadi?"

"Aku tengok Tron."

"Apa?? Pergi tengok porn pakai baju kurung???!"





"Gedegang!" Gua campak laptop.





"Woi, gua pergi tengok Tron la Tron! Cilakak. Muka gua gersang sangat ke bai??"



Selepas sesi dialog di atas, maka terjadi lah babak babak bertumbuk serta bergusti juga wrestling bersama roommate sejati. Semua aksi terpaksa ditapis untuk kanak kanak 25 tahun ke bawah.




***


Pesanan khidmat masyarakat : Sila jangan pergi tengok Tron. Cerita dia sangatlah gampang serta boring. Tidak seperti apa yang dijangkakan. Gua siap tertidur. Okthxbye.



5 comments:

nadirah alhabshi said...

hahaha... thx for the feedback.. nasib x tgk tadi... hik hik

nazir27 said...

lek la syg..ingt kempen..hee..mne gua tau bai..gua rs cite tu cm ok je..eh lupe nk ckap..tp gua rs xla best sgt2 utk thp cite yg gua suke..tp xla ngntuk sampai tertido..taste cite kite kn lain2..sbb gua rs cite social network boring :-D

Melancholic Fool said...

lu buat gua gelak la... ahahaha

MATAHARI said...

ia hanya hebat pada graphic sahaja. yg lain K.O

HiSaM ! ! ! said...

kah3....lu mmg kaki salah ckp