Friday, December 10, 2010

penat je nebes nebes 3

Dari semalam gua dok key in segala macam jenis password. Tapi tetap tak boleh log in juga. Mau kena campak juga laptop kalau gua ni jenis bukan penyabar orangnya. Tidur memang tak selena bayi. Makan memang tak ingat dunia. Mandi dah tiga kali hari ini saja.

Gua try lagi sekali key in password. Dari tarikh lahir gua hinggalah ke tarikh lahir ibu ayah gua semua gua bedal. Satu pun tak lepas!

Gua hilang sabar. Gua buka fesbuk. Mana tahu ada jejaka pujaan say hi hari ini. Dapat juga senyum walaupun nipis.

Tiba tiba icon notification menyala. Gua lekas lekas kasi klik satu kali. Sepantas itu juga gua rasa nak smackdown laptop.



'PENGUMUMAN :
Keputusan Peperiksaan Semester Pertama Sesi 2010/2011 akan diumumkan pada 17 Disember 2010. Semakan boleh dibuat melalui url
www.esmp.upm.edu.my'
















Cilakak! Semalam kata Jumaat dah boleh cek. Hari ini kata lain. Macam kap lam ya nga betul la Universiti Pujaan Meleiss ni.

Penat je gua nebes nebes!


3 comments:

Melancholic Fool said...

apsal bangsa aku pulak yg kene trash?

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

eh kau bukan bangsa mim lam alip ya wau ke?

Melancholic Fool said...

nope... alip amzah ya nun dal ya alip... dalam erti kata lain... kap lam ya nga...

one more thing... awat ko tak singgah2 ke blog aku?