Sunday, June 28, 2009

award..?thanks!


Terima Kasih Daun Pandan To : RobinHood Sebab Bagi Award Nie Kat Syalala!

Setiap blogger mesti menyatakan 10 "AUTA" diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :

1. aku tak sabar-sabar nak balik kolej next week

2. aku lebih suka orang hipokrit dari orang yang jujur

3. aku selalu mengharap komisyen dari Tokei.setiap hari aku pastikan aku akan bodek baik punya

4. ada orang cakap muka aku macam Elyana tapi versi kegelapan dan aku amat bersetuju (haktuih!)

5. aku memang layan habis la konsert-konsert realiti melayu kat tv tuh. siap dress up baik punya sambil pegang sepanduk

6. aku rajin memasak, kemas rumah, lipat baju

7. aku teramat suka bila keluar dengan member-member tapi semua aku support (minyak kereta aku,makan aku belanje,tiket wayang aku bayar,jajan pun aku belikan)

8. aku suka sangat berkawan dengan backstabbers! demn suka gila!

9. aku memang berani buat kenyataan-kenyataan panas kat kawan-kawan aku. tak takut kene pukul pun

10. aku paling suka sekali bila aku jadi mangsa prank. memang heaven!

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

1. nada
2. quistina
3. sapik
4. siapa-siapa saja.aku hadiahkan untuk semua!

tu je la kot.aku tak ramai kawan.hahah siapa-siapa lagi mahu award ni boleh claim dari aku ye. banyak lagi auta nak tulis tapi boleh tangkap muat 10 je nak buat macam mana. haha have a nice day!

1 comment:

RobinHood said...

HuhUHu Dasyat! Suka Tgk Realiti Show No...Sama La Kita..SIap Duduk Depan2 Lagi. .Menjerit2 Mcm Beruk Biar MUka Leh Masuk Tb . ..! Yeah. . I Like That. . . hahahahahahha