Saturday, March 19, 2011

benda benda lawak

Harini penuh dengan gelak saja. Asyik gelak huha huha saja. Dari petang bawa ke malam. Macam macam benda jadi yang buat gua tergelak bahak bahak kecil.

First, gelak sebab langgar bumper jalan sampai calar Scott. Sumpah lawak. Sebab masing masing terus diam lepas tu. Pucat je muka. Gua rasa macam bawak empat orang vampire je dalam kereta. Itu pun sebab berebut taknak bagi seorang vampire tu tengok benda rahsia dalam kotak tu. Padahal mana ada pun. Over sangat sampai tak nampak bumper terus langgar. Lepastu masing masing diam. Gua je hinggut hinggut bahu tahan gelak.

Kahkahkah!

Second, benda lawak ni jadi masa gua nak pergi rumah member gua. Nak pulangkan berodben dia. Gua pinjam dah enam bulan lupa nak pulang balik. Gua baru je buka pintu bilik dia, tiba tiba gua nampak kerusi dia bergerak gerak. Yang gua sempat nampak, tangan dia tarik kerusi tu. Ya, dia cuba bermain cak cak bawah meja. Lepas tu dia boleh duduk diam je bawah meja tu. Bajet orang tak perasan la tu. Padahal gua sampai tergolek golek dah bantai gelak.

Kahkahkah!

Third, ni lagi satu benda buat gua gelak sampai menitis air mata. Gua punya gelak kahkahkah sampai roommate gua terjaga. Sorry babe. Tapi ini sumpah lawak. Memang champion lah orang putih kata. Jangan eksyen sangat dude. Terhuyung hayang juga kena campak.

KAHKAHKAH!







***



Orang tua tua kata tak elok gelak banyak sangat. Nanti menangis. So kawal sikit pergelakkan anda. *Pesanan untuk diri sendiri*

1 comment:

uncle gedek said...

"Orang tua tua kata tak elok gelak banyak sangat.?"

Ok... pakcik terasa!