Sunday, January 16, 2011

rindu ibu



Petang tadi family aku datang dari Mencester untuk ke Bandar Baru Bangi menghadiri satu majlis perkahwinan kawan ayah aku yang bernama Ikhlas. Aku selalu tersilap panggil dia dengan nama Jujur. Wife dia sangat cun, orang Sabah ba.

Selesai makan nasi minyak tambah dua kali, tapai pulut dua bungkus, semangkuk cendol, serta dua cawan jelly kelapa, kami satu family bergerak ke Putrajaya menyaksikan keindahan alam. Sambil sambil camwhoring la apa lagi. Kehkehkeh.

Tengah duduk di tepi jambatan, ibu aku tiba tiba buka beg dia dan keluarkan perfume dia. Lalu dia spray sikit ke pergelangan tangan dia. Dan juga dia spray sikit ke baju aku. Wangi. Seronok. Aku suka perfume dia. Rasa macam nak peluk dia sepanjang masa.





Dan sekarang aku simpan baju tadi elok elok dalam closet. Taknak basuh. Nanti rindu ibu boleh peluk baju. Ok sekarang nak pergi peluk baju tu. Dah start rindu.



2 comments:

Amran Syah said...

lu ni...dalam hati ada taman permainan la....leftenen mude leftenen mude

Brader Black said...

Alahai.
So sweet la u ni.
kehkehkehkeh!!


Aku rasa cilake komen pesen u, i, u, i.