Tuesday, January 11, 2011

handphone

Semalam gua pergi berjumpa dengan supervisor projek tahun akhir gua. Gua tahu gua bakal kena hamun sebab tak pernah pergi jumpa dia padahal orang lain hari hari jumpa supervisor. Dah berapa kali dia call, gua tak jawab. Setiap kali dia call, mesti ditakdirkan gua tertinggal handphone di bilik. Bukan gua saja saja tak nak jawab. Siriyes, tak tipu. Sebab setiap kali ada misscall, gua call dia balik.

Lalu gua pun berjumpalah dengan dia. Pung pang pung pang punya bersembang memang tak ingat waktu lunch. Banyak gua kena sembur la. As expected..Kehkehkeh.

Selesai sesi kaunseling dan motivasi, Dr. Supervisor gua mula tanya soalan cepu cemas.

"Awak memang selalu tak bawa handphone ke? Bukan ke handphone tu untuk hand. Kenalah bawa ke mana mana."

"Hehe. Saya memang selalu tertinggal handphone doctor. I'm so sorry."

"Saya suggest awak apply home line saja lah. Baru betul tak payah bawa ke mana mana. Kahkahkah."


***



Okay, lepas ni gua try tak tinggal handphone. Kang tak pasal pasal gua kena usung sana sini telefon rumah.

2 comments:

Anonymous said...

haha. aku tak dapat bayangkan kalau ada beg khas utk angkut tepon rumah

Brader Black said...

Lu xnak try apply public phone?