Wednesday, February 9, 2011

merenguih



"Hang ni pasai apa tiba tiba nak merenguih semacam ja ni? Emo tak pasai pasai? Awat dak tau?"


"Gua pun tak tau. Tiba tiba nak emo. Angin apa entah datang hari ini."


"Dah la pi tempik habih kat orang. Pakat lari menderu semua. Hang ni pasaipa?"


"Ish, gua kata tak tau, tak tau la! Pehh, emo balik. Kahkahkah."


"Hang ni, tak baik tau dok merenguih lagu tu saja. Tiba tiba nak marah, ingat orang lain suka ka?"


"Gua tau orang tak suka, tapi gua bukan sengaja. Emotionally unstable orang putih kata. Dah dah gua tak emo dah. Buat apa emo emo, buat orang duk mengata kat gua balik saja. Kehkehkeh."


"Tau pun. Dah pi gelak gelak balik. Toksah la dok muncung sangat mulut tu. Huduh sangat aih."







***



Jangan tanya gua borak dengan siapa. Bladihell betul tiba tiba nak emo!



Eh, mana ada emo dah. Hehe mana ada..





1 comment:

MATAHARI said...

haha. monolog kau ni.