Tuesday, September 14, 2010

think positive

Harini punya tune agak lari sikit. Gua dari semalam tak berapa sedap hati. Pagi-pagi gua bangkit tidoq nak pergi mandi tengok-tengok air pula tak ada. Gua rebelkan diri sambung tidur ayam kat ruang tamu sambil mata sebelah buka tengok tivi.

Pukul 12 mak gua suruh pergi kedai beli spegeti. Kata Mencester, spegeti memang makanan ruji. Gua kucar kacir cari bilik air yang ada air. Nasib baik bilik air kat master bedroom boleh pakai. Gua mandi sapu deoderant pakai contact lense terus cabut dengan Scott. Muka memang chor habis la. Kata mood lari tune!

Sedang gua emo mencari barang barang, tiba-tiba gua terpandang selonggok baju murahan. Gua semacam kena pukau, laju tangan gua capai satu baju. Gua tersenyum. Baju ini betul betul buat mood gua mari! Gua terus hempas kat kaunter sambil keluar duit seringgit seringgit enam keping. Duit raya sedara gua kasi. Cekidaut!


Amacam? Think positive la beb! Kahkahkah!

No comments: