Friday, September 17, 2010

sideburn


Gua kurius betul pasal satu benda. Kucar kacir juga fikir apa benda namanya tu. Adik beradik semua perempuan membuatkan gua naif dalam hal hal lelaki ni. Gua tak tahu banyak benda, banyak istilah. Banyak perkara yang terlalu asing bagi diri naif ini.

Tapi ada satu benda yang buat gua betul betul tak tentu arah. Gua nak tahu juga apa namanya. Gua try tanya mak gua. Macam-macam style dah gua buat. Gua tanya lagi dan lagi dan lagi.


Akhirnya setelah berpuluh kali mencuba, mak gua dapat juga pembayang kata.

"Owh, yang itu namanya SIDEBURN!"


saedben
***


Gua dah cakap gua duduk Mencester. Mak gua memang biasa cakap loghat sana.




Gua nak tanya Bahasa Melayu dia apa. Bauk la bauk! Kehkehkeh,

2 comments:

reza! said...

lu mcm perli gua jek, kah3.

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

bukan la. gua tengok wolverine tu pasal teringat pasal lu sebut2 bauk itu hari. keh3