Sunday, August 29, 2010

master pedas

Gua mulakan dengan Bismillah. Kali pertama, okay lagi. Kali kedua, lidah mula rasa panas. Kali ketiga, peluh jantan betina mula menitik membasahi baju SindiketSoljah gua. Kali keempat, air hidung air mata semua berjejehan keluar. Kali yang seterusnya, pandai-pandai agak la apa yang jadi.

Berbuka puasa hari ini memang terbaik la. Makan masakan orang Jawa ni kena bersabar sikit. Dia punya pedas lain macam punya kick. Gua balun air kelapa muda nak dekat satu jug jugalah tadi. Berani pulak tangan gua capai sambal belacan dia. Saja nak try test tengok sejauh mana level gua. Perghh berdesup gua togok ais.

Apa yang gua nak cakap sebenarnya, gua rasa gua dah master makan benda pedas pedas ni. Tak macam dulu. KFC pun makan yang original flavor je. Kehkehkeh.

Terima kasih Kak Lilin bawak gua makan free. Okay gua akhiri dengan Alhamdulillah.

No comments: