Monday, March 15, 2010

siapa nak jadi baju

Gua ada satu habit pelik. Peliklah gua rasa. Lu orang nak rasa apa lu orang punya suka. Kehkehkeh. Habit pelik gua ni sebenarnya tak ada lah pelik mana gua rasa. Gua rasa la. Lu orang nak tahu tak apa habit pelik gua tu? Nak tak? Nak tak? *pang!*

Ok lah. Straight to the point. Mukadimah dah macam mintak penampar kan. Bila gua lipat kain baju, gua suka cium baju tu. Gua suka bau dia. Bau after laundry. Fresh. Bulu hidung gua menari hawaii bila gua cium baju baru basuh. Bau panas tetapi segar lepas jemur pada hari yang cerah. Asal gua nak lipat je gua cium dulu. Gua cium gua lipat. Gua cium gua lipat.













Siapa nak jadi baju baju gua? Kehkehkeh

2 comments:

aisyah said...

takot nk jd baju ko, nti pas ko cium ko nk lipat..pastu ko nk simpan kt mn???

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

hahahaha! simpan bwah punggung..bia panaasss panass