Saturday, September 26, 2009

menyirap sepetang

Ah lagi satu pasal sirap. Sirap betul-betul telah mengkhianati aku. Menyirap juga darah aku bila sirap mempermain-mainkan perasaan aku ni!

Mana lah aku tau sirap tu boleh buat sendiri pakai pewarna je. Aku ingat sirap tu buat dari bunga ros. Hambik kau. Kena bantai gelak satu kedai. Cilakak!

Tak habis-habis nak ungkit adik aku pun tau buat sirap. Ah aku maafkan je sempena hari raya ni. Lepas ni kalau aku masuk dapur tak perlu lah nak suruh aku buat sirap lagi. Aku takkan minum air sirap lagi!

Dah bye

***

Tak percaya,tanya Senah.

5 comments:

nada said...

nak kate bengap,tp tak sampai hati.

Melancholic Fool said...

cakap je...

bengap!

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

hojak ah!

hahah

aku terasa kebengapan di situ~

Farah Hanani said...

owh.. aku ske air sirap..

kak lilin said...

wakakaakka..title mai dh dirampas o sya..congrate ekkk