Thursday, September 24, 2009

aku tak suka..

1. bila orang drive laju laju bawak passengers. kalau seorang diri tak apa la. tak perlu menaikkan implulse rate orang lain
2. perjalanan jauh yang sangat tension
3. bila Bobo berak dalam kereta
4. traffic jam
5.orang merokok di depan wanita dan kanak-kanak
6. orang yang marah-marah
7. selfishness
8. orang yang suka bangga diri
9. budak-budak yang mengada ngada
10. orang tua yang mengada ngada
11. kena buat kerja yang aku tak suka
12. bila diri sendiri menjadi pemalas
13. kuih raya lemau
14. family problem
15. nangis-nangis
16. rushing
17. bila Bobo kentut dalam kereta
18. bila lapar tapi taknak berhenti di R&R untuk melantak
19. tidur lewat
20. bangun awal

ps : Ah hari raya ni tak payah la tak suka tak suka. Maafkan saja semua

ps2 : Kau tak suka kau ingat semua suka kat kau ke??

psp : Apa pasal duit raya aku kurang tahun ini? Aku sekolah lagi la!

2 comments:

Melancholic Fool said...

wah... byknye...

kenapa ngan ko dan duit raya sha?

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

ni la mende2 yg aku tak suke sepanjang journey aku pera-kedah-johor-seremban-perak

penat woo

menambahkan letih bile kira duit raya..sikit je aku dpt taun ni dow..huhu