Thursday, June 9, 2011

nyamuk




Gua rasa gua ada gene nyamuk la dalam badan gua. Ada sebab kenapa gua cakap macam ni. Bukan saja saja nak cari publisiti.


Sebab pertama.

Nyamuk suka sangat gigit gua. Bayangkan tengah ramai ramai dalam satu bilik, nyamuk tetap pilih gua. Kawan kawan gua rilek je kunyah kuaci goyang kaki sikit pun tak kena kacau dengan nyamuk. Apa yang sedap sangat darah gua ni pun gua tak pasti. Yang pasti, ada orang cakap gua berdarah manis. Sebab tu nyamuk suka.



Sebab kedua.

Disebabkan nyamuk pantang nampak gua, gua amalkan penggunaan ridsek mat. Ala yang macam chewing gum dentyn tu. Tapi yang anehnya, bila gua pasang, dengan gua sekali mabuk. Tak boleh langsung gua bau ubat nyamuk tu. Mula lah rasa nak pening pening. Rasa nak mabuk mabuk.




Amacam? Cukup mutant tak gua? Agak agak boleh pakai tak alasan ni nak join kelab X-men tu?







3 comments:

gedek! said...

dah sah-sah tu nyamok jantan...

HiSaM ! ! ! said...

lu dah try serai wangi lum?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

gatal jugak nyamuk tu